lalalala

hej. :p klockan är 17:30 och jag har mega tråkigt. jag och sharre ska ut och springa sen (y) om vi orkar är ju frågan då. Hon är ute och hjälper pappa så hon kommer inte orka :D och jag  hatar att sitta vid datorn just nu för jag har inget att göra.. ingen skriver till mig. och lixom bloggen ska man juu bara uppdatera en två gången om dagen eller någont tror jag? haha jag vet inte men jag har inget vettigt att skriva :D men iaf jag funderar på att byta header så snart så möjligt. men jag är så dålig på ps så det blir inte bra ;s menmen jag saknar bella så otroligt mycket <3 hon är i turkland den tuuuuuurken! :D haha jag längtar tills jag träffar henne för hon är verkligen underbar och cooool :D ja, hoppas ni har det bra, för det har jag..  jusdetja jag har kommit på att jag alltid glömmer rubriken :s

xoxo / - mumlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0