onsdag (y)

hejhej :) 
kännde verkligen påtiden att skriva :o känner att känslorna måste komma ut :)
jag är inte så rolig som inte skriver, men min ursäkt är att: jag har mkt mktmkt läxor.
men då kan jag säga, att den ursäkten kan jag inte använda på nån månad eftersom om 2 dar typ så
är det looooov, ellerjullooooooov som det heter ;D och torsdagen så är det juuul, med massa juuulklappar . :D
så gött! jag längtar. (:
kan berätta om att dagen har varit riktigt soft, tre lektion alltså 3 timmar har vi bara spelat yatzy (stavning)
fast vi har haft rast och lite lek emellan däär haha, töntig jag låter men så äre faktiskt!
och ja nu på kvällen så är det julfest skolan eller massa elever som har fixa't ska bli najs!:)
så ska snygga till mig med leggings och tunika och allt, ovanligt för att va mig..
gillar mer jeans men idag då jävlar ska jag ha tunika! :D så nu ska jag nog dra &.. fixa mig lite.
eller ska vänta på mamma. ha det gött, tar nog lite kort på min tuuunika och lägger in. om jag orkar!
ha det fintfint!

/- mumlan

det är sjukt, men jag älskar dig fortfarande ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0