såkallad ''fest''

shubre!
nu är helgen över kan man säga. En söndag och jag sitter hemma somvanligt. härligt faktiskt! (y)
men ja fredagen så va jag i stan och det balla ut totalt väntade på mamma och bilen fick punka så blev inte att vi gick i stan. Sen på lördagen stack vi in köpte present och ja vi käka burgerking (stavning) och ja det fanns en sjukt go tjej där orka inte berätta. :D men ja sen så gick vi å käka på lacopita (stavning) för farmor fyllde 70 grattis:D sen så åkte jag och pg till hannah och där va det gött folk! sen blev det party :D haha så sjukt kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul . jag har inte haft så roligt på jag vet inte hur länge :ooo och ja hannah fyller år idag så grattis älskling. <3 puss på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0