feberdrömmar är goa ;)

holla!
idag var det en ledig dag :)
det behövdes verkligen! det känndes gött. och jag sov hos frida, igår till idag då. mysigt men jag hade hög feber inatt, men sov ändå gött. fast! jag hade feber dröm. drömde typ om att vi va i skolan och så typ gick vi bara runt, & hade inga lektioner, och sen ibland så kom det en giraff eller en apa eller något skumt. men jävligt coolt, så jag drömde hela natten känndes som om jag va vaken.. men men, imorgon så blir det nog ingen skola! och har prov imorgon så ska faktiskt försöka, men om jag har hög feber ska jag skita i det.. :) men jaa. Har inget roligt att skriva. :p ha det fint!

xoxo / - mumlan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0