isabelle halvarsson<3

hello . (:
längesen nuu, men jaa :D helgen har varit fantastisk, :)
jag har nog inte skrattat så mycket på nä, jag vet inte så länge sen va det!
jag fick så mycket tårar i ögonen, så mycket skrattade jag höhöh, om ni bryr er?
men vafan va  ju med isabelle så det är ju inte så konstig! hon är sjukt underbar helt bäst!
och så kuuul, att vi typ har hittat tillbaka till varandra för om man tänker efter så har vi haft det jävligt roligt tillsammans, :) och jaa, men vi satt bara vi datorN och softade, lata som vi är! :D men det är ju inget fel med det.:p haha men vi dansade lite med, mohahaha ;) bara att titta på
www.isabellehalvarssonn.blogg.se så kan ni kolla :D nu är jag tråkig, men annars så just nu så mår jag la helt okej faktiskt. menmen, kunde ju varit mycket bättre. ja, men ni får ha det fintfint!

xoxo / - mumlan


jag älskar min isabelle<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0