fredags mys

hej!:)
länge sen jag skrev men har varit sjuk i två hela veckor!
magsjuka, halsfluss, frörskyld + 40 grades feber och huvudvärk och ja nivet allt som man brukar ha.
det va första veckan andra hade jag migrän + öroninflamation! och det va verkligen riktigt jobbigt!
men i trosdags va jag redo för skolan och gött va det, :) hihi

nu är det iaf fredag, superhärligt! åker nog till alma imorgon wey as naiz!
kmr lite gött folk tror jag haha det blir nog bra :)
får hoppas på att det blir något!
jaa, nästa vecka, fredagen asså då blir det BBN med brudarna annie å alma! :)
fan va kul det ska bli! jag är taggad till 100 %
nu är jag trött och ska nog lägga mig och kolla på film eller sova hihih!
ni får ha det bra puss

från att jag älska dig, till att jag hatar dig. shit!

/ mumlan


saknar verkligen isabelle! saknar verkligen oss! allt kul vi alltid gjorde när du gick i 6:an


jag saknar oss frida! 4 år, bästavänner, vi höll ihop alltid! var har vår vänskap tagit vägen?
jag älskar dig frida!



inte nån bra bild på alma och annie! men ni betyder verkligen för mig :)
shit va glad jag är att jag har er!



dante, du är som min bror. sjukt glad att jag lärde känna dig :)


Kommentarer
Postat av: isabelle

sexy.

i miss you aaaaaaaaaaaaaaand us!

2010-02-08 @ 18:01:27
URL: http://isabellelinneahalvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0