yoooh

heeeeejsan :D
jaaa, fått till bloggen ganska bra (: höhö
imen aah, ganska härligt med sommarlov har jag kommit på :D
nää, men skit gött, snart börjar juuu skolan:(
menmen, det tänker vi inte på nuuuuh :D
idag har jag haft tråkigt, men skönt hare varit för jag har soovit .
och ja, frida kommer hem imorgon hihi, glad fördet ska jag säga er!
jaa på torsdag blire t.kväll hoppas jag(: eller det blir det,
och jag går ju säkert med frida.. :D men puss på er

/ - mumlan
                                                       jag älskar dig allra mest frida!:)  du finns alltid där, :D hihööö

Kommentarer
Postat av: din griiis!

Din blogg har blivit jätte bra du ska få se min sen min nya, höhö :D

älskar dej och du vet??? jag är i FALKENBERG! :P hihi :D

miss you soo mych

2009-07-14 @ 23:20:20
Postat av: Anna

Love the Brills !!!!

2009-07-17 @ 12:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0