:)

hejhejhej. :)
vaknade klockan 9 idag , :) för jag ställde klockan och sen vid 10 så vaknade jag igen :p haha pratade i tele till 20 i 11 och sen så gick jag upp :p
 idag så haR jag inte gjort så mycket eller jo hjälpte sharre att måla nåra bräder. :D
sen stack jag ut med min älsklingslisa. mysigt, jaa så nu har jag precis ätit och ska spela match sen vid 6 :) imorgon är det sista dagen på sommaren och dååå ska jag in till stan med emmie, och frida ska nog också med:D:D:D ska bli myysigt. (:
men jaa finns nog inte så mycket att säga.. ni får ha det bäst :)

xoxo / - mumlan

Kommentarer
Postat av: BECKA

Svar: hihi, Tack :D men nej isf är din finare!

2009-08-17 @ 20:46:47
URL: http://beckaolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0