skolan imorgon..:D

hejsan :D
skolan imorgon. riktigt kul faktsikt eftersom jag börjar 7 C :D bra klass och allt. :) ska inte klaga. :D sommarlovet har varit kilit förmin del. men ja idag så har jag varit i stan med emmie. det va niice, eller jaa det var ju rikgtit mysigt och roligt. sen va jag med henne igen. vi gjorde la inte så mycket och sen drog vi hem till henne på vägen hem så var vi med charlie och tobbe lite hööööh :p eller va och va vi träffade dom av en ren slup. ajusete ja kom ju med dom två i en klass. saknas bara pg så vore det perfa!:D men nej jaja. och har typ precis städat mitt rum duktig som jag är ;) haha jag skoja. nee men sätdade för att jag skulle bli dööö trött för av städning blir jag trött för det är så tråkigt -.- jag är nog inte ensam om at ttycka det. men ska ner och borstatänderna och sen så blir det sängen om jag kan sova ._.

& jag saknar frida & belllis ..

xoxo / - mumlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0