nyår!

hejsan.
livet rullar på förfullt kan man säga, det är rätt gött att det går fort, vill bli äldre sen när jagär 15 - 16 kan tiden ta det lungt (: haha jaja, mina drömmar men till verkligheten nudå!
idag har jag varit i stan med mina päron, mycket tråkigt och roligt. ska inte klaga kom hem och så blev det datorn, sen film och nu datorn igen. ska snart sova:)
imorgon drar jag nog in till stan igen med hanna!
mysigt blir det, sen så tror jag att jag åker vidare till svenljunga eller åker dit på nyår!
ska till min annie, skit mysigt sen ska alma va med! det blir asnaz, sen får vi se vad som händer ;)
puuuuss

/- mumlan






dagarna går, och jag saknar dig bara mer och mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0