- ' (:

hejsan!
lovet är ju nästan slut eller ja igentligen är det ju slut för det är bara fredag kvar? och sen helgen är ju faktiskt en vanlig helg. och jag vill va hemma kan vi inte få en vecka till . skulle faktiskt behövas. men till dagarna.
fredag - söndag så va jag med hannah :D och lördagen va vi med pg och kevin å challe :D shit det va sjukt kul :)
sen så söndagen så stack hannah hem för jag skulle på träningen. sjukt gött att jag har fått röra på mig, för det behövs verkligen! ja så sov jag hemma, sen på måndagen - tisdagen sov jag hos bellis! åh, det va sjukt kul får jag ta och säga, speciellt på kvällen (a) Yeh ennu två lyckade dagar. så stack jag hem och sov hemma sen så mötte hannah mig i svenljunga så stack vi hem till henne från onsdag - torsdag dårå och när vi kom hem red vi! och det va sjukt kul! va ju typ 2000 månader sen jag gjorde det ;o så det va ju kul. sen idag då ( torsdag ) så stack vi till stan och det va sjukt mysigt :D och trevligt. träffa ju även hagge och alla dom :) så dom va vi med en liten stund. sen stack vi hem till mig! och vi blev så besvikna för alla är så kiliga och vill sitta hemma vid tv:N eller dator:N och vi vill lix göra ngt kul? en torsdag ska det faktiskt hända något tkr jag! men vi ladda ner en film som heter aurore! jag har aldrig gråtit så mycket till en film. kan faktiskt berätta lite kortfattat vad den handlar om :)

Det handlar om en flicka vid namn aurore. Hennes liv va helt normalt och hon bodde med sin mamma, pappa och syster fattade aldrig om hon hade ngn bror men iaf. Hennes mamma dör och hennes pappa skaffar en ny. Han blir helt inne i hennes årder och aurore blir misshandlad av sin pappa och mamma. och ja tillslut så blev det för mkt...
du berättar jag inte mer ;) &&&&& den är verklighetspaserad. alltså att den är sann! jja! idioter finns det. Så kolla på den för att se hur vissa mår! men ändå så mår man dåligt.. jag grät minst 3 ggr kan jag säga till er.. :s
värre en titanic. Men ja nu ska jag typ göra ngt med gumman förlåt att jag skrev så långt men har verkligen skrivit ut mina känslor nu :D så snart blire säkert sängen! för vi är dö trötta och iaf jag mår illa :s puss nåra oseriösa bilder kmr på oss ;) även när vi va som flummigast! :D

/ . mumlan

iloveu
hanna jag älskar dig :D



TUMMEN UPP PÅ MITT LOV! (y)
och juste ja, filmen hon skrek när hon blev misshandlad man kännde lite smärta i sin kropp när man hörde henne skrika! fyfan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0