skolan suger apa.

heeeeej!
jag skriver aldrig länger ;o
hähä, kanske för jag har så mycket att göra '.^
men ja, skolan är helt okej faktiskt, dryga lektioner men det får man leva med!
jaja, iaf. så mår jag la sådär, känner mig sjuk & jag är depp. :p
inte kul men imorse hade jag huvudvärk så det skrek om det, men jag slängde i mig två alvedon och en annan tablett som jag inte visste va det va xd kanske inte så smart, men same shit förfan!
jaja, snart är det träning, härligt! spring i bena har jag :D sen så ska jag sova hos frida älskling. inte sovit där sen jätte länge . men nu ska jag fan ta och göra det:D eftersom det är ledigt imorgon. :)
men nu ska jag gå, och göra något kuuuuul! ha det fint!

xoxo / - mumlan


Kommentarer
Postat av: you knoww my name

haha rubriken är såhär:

"skolan suger apa"

sen så lite längre ner i inlägget står det:

"skolan är faktiskt helt okej"

hahahahah x)

2009-09-29 @ 16:06:31
URL: http://isabellehalvarssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0