min bläckfisch was hos mig :)

heeeeeej!
shit vilken lyckad helg asså!
fredagen va jag med massa gött folk! höhöh, va det lyckat? OM det va!
hihih sen i lördags kom almuuuusch hit!
haha & jovisst, kul det också. vi gjorde la inget speciellt förutom att sitta å skratta hihi!
nä men det faktiskt skit kul. & nu längtar jag tills fredag för då blir det bbn men almusch och kanske annie :) hoppas på att annie hänger på fan!
men tror att bbn är nån fjortis fest? O.o
men skit samma! så kul kommer det att bli hihi (:
nu blir det film! puss på er!

xoxo mumlisch


är vi k00la, eller coola?



tack för helgen gullet! hade mycket mysigt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inget ?

2010-04-08 @ 17:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0