grattis sharre!

hallu hallu!
idag är det 2/1, nytt åt nya tag!
iaf på nyår så va jag med annie & ellen, blev inte som tänkt, början av kvällen va skit kul, sen balla allt ut..
tråkigt nog. sov hos ellen vakna upp stack till annie dirket käka pizza med anton kajsa dante annie å ellen!
fast jag käka inte hihih. men aja sen va vi ute stack till kajsa, och alla skulle sova där. men jag och annie stack hem till henne och sovde.. vi soov till klockan halv 4 så vi käka så stack jag hem, och ja grattis till syster!
hon fyller 18 idag :) & nu har jag tråkigt, funderar på att fråga hanna om hon vill komma till mig eller göra ngt imorgon ^.^  hmm aja iaf, nu ska jag städa mitt rum lite puss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0